Waar ben ik aan begonnen? - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Eliane Martens - WaarBenJij.nu Waar ben ik aan begonnen? - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Eliane Martens - WaarBenJij.nu

Waar ben ik aan begonnen?

Blijf op de hoogte en volg Eliane

12 Januari 2015 | Australië, Haymarket

Daar zit ik dan in Sydney. Nog steeds realiseer ik me niet dat ik duizenden kilometers van jullie verwijderd ben en dat voor 6 maanden. Het begin van de reis liep jammer genoeg niet helemaal volgens planning.

Zaterdagochtend was ik rustig alle spullen aan het pakken en de laatste puntjes op de i aan het zetten tot mij verteld werd dat mijn vlucht gecanceld was en ik zo snel mogelijk mijn spullen moest pakken omdat ik een vlucht eerder moest nemen. Ipv naar London Heathrow vloog ik nu naar London Gatwick om vervolgens daar de bus te nemen naar Heathrow en dan nog maar hopen dat ik mijn volgende vlucht zou halen.

Nadat ik op Schiphol van iedereen afscheid genomen had stond ik er alleen voor. Met de gedachten 'Kan ik dit wel, zes maanden van huis in een vreemd land?' en 'Waar ben ik aan begonnen?' liep ik door de douane en wachtte ik op mijn vliegtuig.

Gelukkig kwam de uitspraak 'when it rains, it poors' niet verder van pas en ging de rest van de reis volgens plan. Maar goed, dan kom je aan in Sydney en moet je daar nog door de douane. Ik moet eerlijk zeggen, het programma boarder security had me toch wel een beetje bang gemaakt maar het viel reuze mee. Ik moest langer op mijn backpack wachten dan bij de douane. Ook het zoeken naar de shuttle bus van mijn hostel duurde langer waar ik vervolgens op een krukje in een overvolle bus mocht zitten. Bewegen kon ik niet maar dat maakte niet uit want het was zo warm in het busje dat je maar beter stil kon blijven zitten.

Nu zit ik rustig in mijn hostel. Zometeen ga ik maar eens Sydney bekijken want wat ik vanuit de bus en het hostel zag was echt prachtig!

Liefs, Eliane

  • 12 Januari 2015 - 10:03

    Tammie R:

    Blij dat alsnog alles goed gegaan is en je veilig bent aangekomen! Geniet ervan! x

  • 12 Januari 2015 - 10:14

    Karin Steijger:

    Geniet er met volle teugen van!!!


  • 12 Januari 2015 - 10:43

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 10:43

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 10:44

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 10:44

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 10:44

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 10:44

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 10:44

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 10:44

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 10:44

    Tally:

    Heerlijk dat je er nu bent Eli! Geniet maar lekker!

  • 12 Januari 2015 - 11:25

    Abraham Mengele:

    Heey Eliane,

    Mooi reisverslag. Ik ben Abraham Mengele en ik zit op dit moment al 4dagen in Sydney. In het Jackaroo hostel waar zit jij?

  • 12 Januari 2015 - 11:25

    Abraham Mengele:

    Heey Eliane,

    Mooi reisverslag. Ik ben Abraham Mengele en ik zit op dit moment al 4dagen in Sydney. In het Jackaroo hostel waar zit jij?

  • 12 Januari 2015 - 14:56

    Oma:

    Dag lieverd Goed van je te horen! Genieten maar! Liefs van ons beidjes. O+O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Haymarket

Eliane

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 10132

Voorgaande reizen:

10 Januari 2015 - 03 Juli 2015

one big adventure

Landen bezocht: